Na vlastní vlasy

18. září 2015


Dneska Vám ukážu moje oblíbené masky na vlasy. Masku používám cca 3x týdně a střídám je. Minulý týden jsem četla zajímavý článek ohledně používání masek na vlasy, kde kadeřnici doporučovala masku smíchávat s kondicionérem?! Máte někdo zkušenost? Možná to vyzkouším, jen nevím jak to nekombinuju. S řady Absolut Repair mám i kondicionér, jinak mám ale jiné značky. 



( maska pro jemné a poškozené vlasy )

Tato maska obsahuje speciální aktivní látky, které pronikají hluboko do struktury vlasů. Díky dlouhodobým melírům mám vlasy suché a v minulosti i hodně zničené. Masku mám již po druhé a střídavě jí používám. Mám ráda vlasovou kosmetiku od L'oréalu, zatím mi všechny výrobky vyhovovali. Koupila jsem jí jako doplňkovou, kadeřnice mi tehdy radila jí používat 1x týdně, ale ne dlouhodobě. Pokud máte poškozené vlasy tak jí určitě vyzkoušejte. 



( regenerační maska pro suché a poškozené vlasy )

Moje nejoblíbenější řada od L'oréalu, která mi dala vlasy do pořádku. Doporučila jsem ji spoustě lidem a všichni byli a jsou moc spokojení. Maska nádherně voní a vlasy se po ní skvěle rozčesávají. Stejně jako předchozí je vhodná spíše na sušší a poškozené vlasy.Je to moje šesté balení, takže za mě určitě DOPORUČUJI!



( vyživující maska s omega-6 komplexem a makadamia olejem )

Na objednání téhle masky mě nalákaly dvě věci. Velmi kladné hodnocení a poměr cena/množství. A tak jsem si řekla, že jí prostě vyzkouším. Vybírala jsem zase nějakou na horší kvalitu vlasů a chtěla jsem nějakou s olejem ( olejíčky do vlasů používám denně a mám je hodně ráda ). Maska je super! Nikdy jsem neměla po použití masky tak hebké a lesklé vlasy. Chystám se už na další jejich výrobky, vyzkouším určitě i šampóny a kondicionéry.






3 komentáře

  1. Kallos chci už dlouho vyzkoušet, tak ted vím že do toho mám jít :)

    OdpovědětVymazat
  2. Loreal som neskusala a od Kallos som mala masku na farbene vlasy ale bola slaba, s vlasmi nic nerobila. Ja mam dobru skusenost s maskou Matrix.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak tu jsem ještě nezkoušela, tu co mám můžu jen doporučit ;) Jinak používám stálici od Lorealu Absolut Repair. Jakou máš od Matrixu?

      Vymazat

jsme na instagramu 🖤

© Andrea Tengler. Design by FCD.