{ review } pleťové masky z Avonu

15. dubna 2015

Používáte pleťové masky? Přiznám se, že jsem ještě donedávna tuhle část péče o pleť dost zanedbávala. Na pleť už dlouho používám čistící roládky od Lushe ( recenze zde ).

Ale tak nikdy není pozdě začít a lepší dříve než později a já už mám teda nejvyšší čas! :-) 

V rámci testování Avonu ( nebo možná znovu navrácení ? ) jsem se rozhodla objednat tyhle dvě masky.

Jednu čistící ( bahýnko ) a druhou hydratační ( olivy ).



"Bahýnko"

Čistící pleťová maska z minerály z mrtvého moře. Čistí, zpevňuje, tonizuje. Může se používat 1-2x týdně. Za mě určitě ano, mám jí ráda. Po použití je pleť potřeba více hydratovat, je po ní přeci jen trošku sušší.
 Měla jsem jí už dříve ( cca 4 roky zpět ). Stojí okolo stovky a vydrží opravdu dlouho.


"Olivka"
( více info zde )

Hydratační pleťová maska s olivovým olejem. Hydratuje, osvěžuje, zpevňuje. Tahle je oproti předchozí více tekutější a lehčí. Používám je na střídačku společně s čistící maskou. 


Obě masky mi moc vyhovují. Pokud nad koupi masky uvažujete, myslím, že s těmito dvěma nešáhnete vedle


**********

Krásnou středu!




Okomentovat

jsme na instagramu 🖤

© Andrea Tengler. Design by FCD.